سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]

پشت مله نیوز

 
 
علی محمد 3(پنج شنبه 89 شهریور 18 ساعت 7:48 صبح )
بیانیه شماره (1) تشکلهای دانشجویی دانشگاههای شیراز

                    پیرامون حوادث روز قدس مسجد قبا

مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر مقدس شیراز!

متاسفانه در روز قدس امسال اتفاقاتی به وقوع پیوست که دل هر دلسوخته ی نظام وانقلاب رابه درد می آورد و به فکر وا می دارد چرا در روز قدس و جمعه ای که متعلق به آرمان فلسطین وجهان اسلام و امت رسول الله است باید شاهد فراموشی آرمان بلند حضرت روح الله باشیم و این روز عزیز را هزینه ی منافقین جدید واصحاب جمل کنیم.

مسجد قبا یا همان آتشی های سابق و امام جماعت بی بصیرت آن جناب آقای سیدعلی محمد دستغیب پس از انتخابات سال 1388 تا به امروز به هر بهانه و موقعیتی با زیر سوال بردن حاکمیت قانون و نظلام اسلامی و ولایت فقیه ضمن همراهی با ضد انقلاب داخلی و جریان معاند خارجی منافع ملی و امنیت داخلی را هزینه ی عقده گشایی خود کرده اند و متاسفانه هر بار به سبب آنکه هیچ برخورد قانونی باآنها صورت نگرفته دریده گو تر و بی پرواتر ازگذشته به ساختار شکنی پرداخته اند.

در  25خرداد 88 که تجمعات مسلحانه و غیرقانونی برخی از دانشجویان و نفوذی های غیردانشجو در دانشگاه شیراز منجر به تخریب دفتربسیج و به آتش کشیدن نمایشگاه کتب دینی (قرآن و مفاتیح و نهج البلاغه و...) و تخریب اموال عمومی شد آقای دستغیب به جای محکوم نمودن اغتشاش گران ، نیروهای انتظامی را محکوم می کند و به سیاه نمایی می پردازد.

تطهیر جریان فتنه از ارتباط با بیگانگان و اشاره به شکنجه های خلاف شرع و....امر به آزادی زندانیان، عذرخواهی دولت و اکثریت خواندن جنبش سبز و درخواست ابطال انتخابات دفاع ازسران فتنه در13آبان که تجمع های غیرقانونی منجر به توهین فحاشی به رهبری و نظام اسلامی می شود و خواستار دلجویی از دانشجویان هتاک می شود و آنان را نور چشم خود می خواند.

پس از توهین به امام توسط جنبش سبز ضمن ماست مالی کردن و طبیعی خواندن اهانت به امام سعی درتطهیر این جنبش ضدانقلاب می کند.

پس ازحوادث روز عاشورا با بزرگ نمایی قتل خواهر زاده موسوی امر به دستگیری قاتل وی می کند و علما را تحریک به همراهی با ضدانقلاب می نماید.

 پس از 9 دی و 22 بهمن، وی جمعیت گسترده مردمی را بی اراده می خواند و آنها را منتسب به سپاه و بسیج می داند.

پس از حمایت موسوی از تروریست های محارب با حمایت از محکومین به محاربه و زیر سوال بردن حکم اعدام دادگاه اسلامی با کوچک شمردن گناه محاربین مسلح و آموزش دیده در پادگان های دشمن  سعی در اتهام زنی به نیروهای امنیتی دارد و نیروهای انتظامی را در صورت برخورد با فتنه گران محارب می خواند.

این ها و هزاران سخن ناگفته ی دیگر و سخنان دو پهلوی تحریک آمیز وی چند روز قبل از روز قدس با هدف زنده نگه داشتن جریان جنبش سبز باعث شد تا دل هر مسلمان و ایرانی پایبند به نظام و انقلاب و رهبری و امام راحل(ره) به درد آید و خواستار تعطیلی این پایگاه فتنه گردند.

در روز قدس امت حزب الله ضمن تجمع آرام و بدون درگیری در صحن مسجد خواستار برخورد قانونی و قاطع با ساختار شکنی های آقای دستغیب بودند که به ناگاه باران سنگ و چوب و آهن و.... را در مقابل  و بالای سر خود مشاهده کردند.

شاگردان استاد اخلاق با هماهنگی قبلی هر آنچه که داشتند و نداشتند را به سر مردم ریختند تا بار دیگر یاد آور جریان منحرف این مسجد در اوایل انقلاب و حمله به مردم در خیابان ها شوند.

خون های به نا حق ریخته شده ی امت حزب الله در صحن مسجد قبا سند دیگری است در اثبات نفاق جریان این مسجد که چگونه حرمت شکنان عاشورا و هتاکان امام را حمایت می کنند ولی به راحتی خون می ریزند و حتی از کشتن جوانان این شهر ابایی ندارند.

تساهل و تسامح نا به جای مسئولین در عدم برخورد با آقای دستغیب و اصحاب مسجد آتشی ها عاملی شده است که این مسجد در راه تهمت زدن به نظام و رهبری و ساختار شکنی و اربده کشی و ضرب و شتم مردم هیچ مانعی را در جلوی خود نبیند. مطمئنا اگر این سهل انگاری مسئولین امنیتی و قضایی نبود دل مردم دلسوخته انقلاب و امام و رهبری نیز به درد نمی آمد تا پس از نا امید شدن از آنها خود وارد عمل شده و خواستار چاره جویی درباره این پایگاه فتنه گردند.

مردم نمی توانستند توهین به نظام و رهبری و راه امام و شهدا و دفاع از منافقین و ضد انقلاب و دیدن تصویر آقای دستغیب در شبکه های بیگانه ( صدای آمریکا، بی بی سی،....) را مشاهده کنند و از سویی خواب و غفلت مسئولین را شاهد باشند و ساکت بمانند.

آنها در تجمع آرام روز قدس چیزی جز برخورد قاطع و قانونی با مسجد ضرار را نمی خواستند و این خون ها تاوان حق گویی و فریاد دادخواهی امت حزب الله بود.

ما دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز ضمن همدردی با مضروبین حادثه خواستار

1- برخورد قاطع قضایی و قانونی با ضاربین به مردم روزه دار در روز قدس هستیم. پایمال شدن خون مردم شهر مقدس شیراز خط قرمز ماست و در همین رابطه ضمن اعلام آمادگی جهت دریافت، تنظیم شکایات و پیگیری های حقوقی مضروبین و آسیب دیدگان تا به سرانجام رسیدن و برخورد عادلانه با ضاربین در هر لباس و موقعیتی پیگیری های خود را ادامه خواهیم داد.

دادسرای ویژه روحانیت فارس امروز در آزمون بزرگی قرار گرفته تا رسالتی را که حضرت امام راحل(ره) بر دوش آنها نهاده به خوبی انجام دهند.

2- مطالبه پیگیری وضع مجرومین و آسیب دیدگان تا مراحل پایان درمان و بهبودی کامل مطالبه ی جنبش دانشجویی از مسئولین است. باید از جوانان جان بر کف ولایت که خون آنها به ناحق در راه دفاع از آرمان های نظام و شهدا ریخته شده دلجویی نمود. نمی توان هزینه های سنگین درمان را بر خانواده هایی که توان پرداخت این هزینه ها را ندارند تحمیل کرد.

3- در نهایت ضمن محکوم نمودن ضرب و شتم و اقدامات متحجرانه ی طلبه ها و اهالی مسجد قبای شیراز خواستار روشن شدن ابعاد مختلف حادثه روز قدس می باشیم و در همین رابطه جلساتی با مسئولان ارشد استان خواهیم داشت و نتیجه ی پیگیری ها را در بیانیه بعدی تشکل های دانشجویی به حضور مردم شریف شهر مقدس شیراز خواهیم رساند.

 

بسیج دانشجویی: دانشگاه شیراز، علوم بزشکی شیراز، آزاد شیراز، بیام نور شیراز، صنعتی شیراز، دانشکده فنی شهید باهنر شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?